Jak jednoduse na 1-wire pamet?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Listopad 10 09:18:55 CET 2017

On Fri, Nov 10, 2017 at 08:29:49AM +0100, hwnews konference wrote:
> jojo mam nejake Arduino Mega (ci co to je) - na to jsem myslel, ze bych to
> na nej napichnul...snad nejakou knihovnu najdu..nechce se mi louskat DS a
> komunikaci

Kdyz mi prisel eInk displej pro Kindle 3 a mel ve flashce nejake jine
waveformy a tak blbe ukazoval odstiny sedi, tak jsem resil
preprogramovani a pouzil jsem na Linuxu flashrom a v arduinu serprog
a v pohode jsem preprogramoval (jeste s pouzitim level konvertoru,
protoze ta flashka byla na 2.5V).

Z poznamek:
    Serial Flash: ~/data/hw/ds/W25X20BL.pdf
    http://www.flashrom.org/Serprog/Arduino_flasher
    Flashrom samotný je balík v Debianu. Serprog je potřeba dostat do arduina.

https://www.flashrom.org/Flashrom

Jestli to umi tu vasi flashku netusim, ale jestli je bezna, tak snad
ano...
--
Zito