Jak jednoduse na 1-wire pamet?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Listopad 10 09:08:15 CET 2017

Ještě jednodušší mi připadá něco, co má Linux a GPIO piny. Stačí jen
zavést modul pro onewire s parametrem, který popisuje číslo pinu a ono
si to zbytek udělá samo. Když připojíte teploměr, vytvoří to soubor, ze
kterého přímo čtete teplotu. Předpokládám, že když připojíte paměť,
udělá to nějaký soubor z kterého lze přímo číst obsah. Ale zkoušel jsem
jen ty teploměry.

Mrazík