baterie HE3DA // stavba HS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 8 17:38:36 CET 2017

Mě vadí jakákoli netransparentnost (he3da), nebo vydávání za novinku něco,
co tady už je dlouho (Musk).

Za komunistů existovali lidé, kteří měli ohromné množství zlepšovacích
návrhů - i tisíce za rok. Znal jsem kdysi jednoho takového, který opisoval z
příruček pro Baťovy dělníky a podával si to jako zlepšovací návrhy v dílně,
ale protože to byl velký soudruh, tak všichni drželi hubu a krok. To v
podstatě byla jeho pracovní náplň.

Když už to tu monitoruje, tak ať ji sem nabídne k nezávislému otestování.
Dokud ale nebudu mít referenci od spolehlivé autority (např. Balu, PaPouch,
PZ...), tak jsou to pro mně jen PMPO hodnoty. Pokud to tady kluci odměří a
bude to skvělý, tak na něj budu jenom pět chválu a bude mi úplně jedno,
jeslti na to bere dotace anebo ne. Dosud se ale chová silně netransparentně,
což budí podezření.

Pro získání dotace potřebujete projekt. Součástí projektu je i marketing,
ikdyž ten není dotací krytý. A potřebujete vykazovat činnost, medializace je
dostatečně průkazná. Přitom nemusíte prodat ani jediný kus, dokonce se může
"přihodit", že projekt se nepovedl.

Takže opatrnost je namístě.

----- Původní zpráva -----
Od: Radek Sztwiorok

Zceho usuzujete ze je nekdo pijavice?

Neznate je a viditelne jste ji na vystave nevidel.

Ja nevim ale mam takovy pocit ze pokud s necim neprijdou v zahranici a chce
to patentovat cesky clovek je automaticky pijavice a zlodej. Ja osobne jsem
opatrny s takovymi striktnimi soudy. Jestli se nepletu tak 100 % dotace do
soukromeho sektoru neexistuje takze panove investori musi mit penize na
vlastni cast a tezko by investovali do neceho cemu neveri.

S timto pristupem budeme fakt akorat montovna a budeme si stezovat jak nas
zahranicni kapitalisti vykoristuji. Nevim a nechapu tento pristup. Pokud
jdou do rizika s necim co neni nebo nebude je to jejich vec a jejich penize.
No a tolik omilane dotace je vec druha. Vy vite ze je dostanou a kolik jich
bude? Co ja zatim cetl tak dostali podle clanku prdlajs a investuji sve
penize.

Kde je tedy ten tunel?