LUN rele

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Středa Listopad 8 15:07:41 CET 2017

http://www.denkl.cz/eshop/lun2621.4-501-15038

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, November 8, 2017 2:52 PM
To: HW-news
Subject: LUN rele

zdravim osadenstvo,

podarilo sa mi zohnat niekolko pragotron "displejov", ktore by som rad rozchodil. Maju 110V motor a v originale sa ovladaju 48V logickymi signalmi. Tieto napajaju 48V= rele LUN 2621.4/504. Ovladat to chcem z mikrokontrolera a rad by som sa vyhol pouzitiu 48V zdroja.

Vymenou tohoto rele za model s nizsim napatim sa problem vyriesi a zaroven ostane zachovana historicka hodnota zariadenia :-) Nemal by niekto na sklade par kuskov 12V alebo este lepsie 6V relatok?

Mali by to byt tieto s dvoma prepinacimi kontaktami
http://www.soucastka.cz/lun2621.4503-2p-24v-rele?ItemIdx=2

dakujem,

b.