LUN rele

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Listopad 8 14:51:59 CET 2017

zdravim osadenstvo,

podarilo sa mi zohnat niekolko pragotron "displejov", ktore by som rad
rozchodil. Maju 110V motor a v originale sa ovladaju 48V logickymi
signalmi. Tieto napajaju 48V= rele LUN 2621.4/504. Ovladat to chcem z
mikrokontrolera a rad by som sa vyhol pouzitiu 48V zdroja.

Vymenou tohoto rele za model s nizsim napatim sa problem vyriesi a
zaroven ostane zachovana historicka hodnota zariadenia :-) Nemal by
niekto na sklade par kuskov 12V alebo este lepsie 6V relatok?

Mali by to byt tieto s dvoma prepinacimi kontaktami
http://www.soucastka.cz/lun2621.4503-2p-24v-rele?ItemIdx=2

dakujem,

b.