tlaciaren pre motivy dps

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Listopad 7 18:06:21 CET 2017

     Možná by se takové ohřívání mělo nahlásit v NASA, aby v případě
potřeby mohli

cuknout s ISS mimo kolizní dráhu.

S HP_LaserJet_3030 to jde za studena nebo je zapotřebí ta zvýšená
teplota perchorethylenu?

Případně máme sice plynový sporák, ale trouba je elektrifikovaná. Takže
by se dalo pár deci

nalít na plech a nechat zapéct, řekněme na 150°C, ať se to zbytečně
neprotahuje.

Honza

PS: Považuji za prokázané, že žádný hasič konfereci rozhodně nečte.