tlaciaren pre motivy dps

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Úterý Listopad 7 11:55:22 CET 2017

Ahoj, právě jsem vyrobil dvoustrannou DPS. Mám tiskárnu Samsung C480W i
HPLJ100.
Foto desku jsem koupil v  GME.CZ  .Pak jsem koupil  v papírnictví folii do
Laserových tiskáren a taky fix černý na tabule. A postupoval jsem podle
tohoto návodu Martina OK1UGA - výsledek je špičkový !!!!!
Čtěte zde :   http://ok1uga.nagano.cz/foto_dps.htm

Doporučuji prostudovat a používat!
Honza
-ia-
-----Original Message-----
From: balu [mailto:balu na k-net.fr]
Sent: Tuesday, November 07, 2017 7:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: tlaciaren pre motivy dps

Zdravim,

uz je to velmi aktualne tak by som sa rad vratil k tomuto vlaknu.
Zadanie bolo: potrebujem tip na laserovku (alebo inu tlaciaren), ktora
sa da kupit (vratane spotrebneho materialu) a ma kvalitny vystup na tlac
motivov DPS pre vyrobu plosnych spojov fotocestou. Ked sme to naposledy
rozoberali tak sme vzdy dosli k niecomu co sa uz nevyraba a neda zohnat.

Pouzivame folie, UV osvitku a material z GM/TME. Existuje nejaky
konkretny typ folii, ktore su lepsie na tento ucel ako ostatne?

Dakujem za nasmerovanie,

b.