Re: OT Zaokrouhlování

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 7 10:37:31 CET 2017

programuju a programuju....on je to dost obsahlej obor to programovani...ja
treba s tim cim se setkavam v podstate zaokrouhlovani vubec nepotrebuju...

klasicke round, ktere zaokrouhlovalo >=5/10 vzdycky nahoru (tak jsme se to
ucili ve skole) od jiste doby zrejme funguje tak jak bylo receno...tedy
zaokrouhluje se na suda cisla.

Ten nas problem byl spis nevhodne pouzita funkce round. Respektive ono to
fungovalo, nebot se pri vypoctu delilo dvema celociselne cislo a melo se
zaokrouhlovat vzdy nahoru. Kolega tam kdysi davno nevhodne napsal misto
ceil round a dost dlouho to fungovalo. Nevim kdy se to implementovalo do
prekladace to nove zaokrouhlovani a zrejme po letech se udelal nejaky
upgrade do aplikace a znova se to prelozilo.

RV