tlaciaren pre motivy dps

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Úterý Listopad 7 09:09:41 CET 2017

Zdravím,

na výrobu prototypů používáme tiskárnu Xerox 6605 (ano je dražší) ale - tisk je velmi ostrý a děláme s tím linky 0,2mm bez přerušení cest, nemusíme používat takové postupy jako tisk dvou fólií a překládání přes sebe. Fólie se nijak dramaticky "nesmrskává".

Na tisk používáme fólie od firmy RAYFILM model R0310.1123A

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Tuesday, November 7, 2017 8:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: tlaciaren pre motivy dps

Zdravim,

uz je to velmi aktualne tak by som sa rad vratil k tomuto vlaknu.
Zadanie bolo: potrebujem tip na laserovku (alebo inu tlaciaren), ktora sa da kupit (vratane spotrebneho materialu) a ma kvalitny vystup na tlac motivov DPS pre vyrobu plosnych spojov fotocestou. Ked sme to naposledy rozoberali tak sme vzdy dosli k niecomu co sa uz nevyraba a neda zohnat.

Pouzivame folie, UV osvitku a material z GM/TME. Existuje nejaky konkretny typ folii, ktore su lepsie na tento ucel ako ostatne?

Dakujem za nasmerovanie,

b.