Re: Říditelný ventilátor

Pondělí Listopad 6 23:30:48 CET 2017

Připadá mi to, že je trend všechno zjednodušovat za každou cenu, dokud
to ještě nějak funguje. A pak se nad tím dlouze bádá :-( Předpokládal
bych, že ten větrák má pro řízení motoru halovkama nějaký klopný obvod,
který si pamatuje poslední stav. Když tomu budete přerušovat napájení,
nejspíš to fungovat nebude.
Ventilátory řídím sice taky pomocí PWM, ale mám tam filtr a do větráku
jde trochu zvlněné napětí. Nemám s tím problém. Když se na ten regulátor
dělalo v Plzni EMC, pozastavoval se tam kdosi nad tím, jestli tam prý ta
tlumivka není zbytečně. No není :-)
Anděl

---