[OT] tezba kryptopenez

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Listopad 6 21:55:25 CET 2017

To se už dávno takhle taky dělá. Možná to GPU má lepší výkon, ono mívá
hodně jader. Sranda bude až se začne těžit kvantově. Jenže zatím ty
kvantové počítače jsou něco jako ve vedlejším vlákně ty divné baterky -
principiálně by to fungovat mohlo, dokonce se to vyrábí, ale lidi od
fochu mají silné pochybnosti, že to vůbec něco může počítat.

Mrazík