Re: Zářivková tlumivka nezvládla Fast Abort :-).

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Listopad 6 09:09:13 CET 2017

To jste měl asi opravdu smůlu.  My jsme teď v novém domě na venkově
istalovali asi 10 LED světel, všechny z hypermarketu a žádné neruší.
Zrovna včera jsem absolvoval radioamatérský závod na 144 MHz , řada těch
světel svítila a rušení žádné.  Dřív jsem bydlel ve městě naproti
nemocnici a rušení bylo se zapnutým předzesilovašem cca S5.  Tady na
venkově je se zesilovačem rušení max. S1 a to jen z jednoho konkrétního
směru.
Takže jsem velmi spokojen.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW