žlutá led v pouzdru 1206 (1210) s proudem cca 200mA

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Listopad 5 17:27:54 CET 2017

Zdravím,

požádala mě kamarádka, koupila si světla s bluetooth repro v Lidlu (byly
v akci tuším 14 dní zpět), a světlo se jí zdá příliš studené.   Chtěl
jsem to napravit  výměnou pár ledek za žluté.

Světla jsou osazeny dvěma řadami led v pouzdru 1210 a protéká s nimi
proud cca 200mA.  Nicméně nedaří se mi najít ledku, která by vyhověla (v
nějakém malém smd pouzdru). A to ani na Alim ani v TME.

Pouzdro přinejhorším přiletuju nějak šejdrem a spojím drátkem, ale
nedaří se mi najít žluté ledky, které by snesly uvedený proud.

Poradíte?

Díky

Petr