baterie HE3DA // stavba HS

AZE aze na seznam.cz
Neděle Listopad 5 09:44:28 CET 2017

Máme se nač těšit. "Za pouhých 6 minut stačí nabít elektřinu pro ujetí 320
kilometrů (v kompaktní EV s 32kWh baterií)."
Měl bych co nejdřív požádat eon o posílení přípojky na 320 kW. Jen nevím,
kde sehnat třífázovou zásuvku s kabelem...460 A je na doma dost.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Vladimír
Sent: Sunday, November 05, 2017 9:04 AM
To: HW-news
Subject: Re[2]: baterie HE3DA // stavba HS

Soudím, že by sebou měli sakra rychle hodit, aby opět neplatilo, že kdo
chvíli stál, již stojí opodál...
Jen za poslední měsíc, v jednom periodiku:
https://www.svethardware.cz/dalsi-generace-li-ion-baterii-toshiba-scib-zvysuje-2-kapacitu/45273
https://www.svethardware.cz/dalsi-super-baterie-asfalt-pry-zrychli-nabijeni-20nasobne/45292
https://www.svethardware.cz/dalsi-generace-li-ion-baterii-toshiba-scib-zvysuje-2-kapacitu/45273

VN