Zářivková tlumivka nezvládla Fast Abort :-).

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Listopad 5 09:40:02 CET 2017

Zdravím,
  nemyslím si. Jenže to bylo koupeno v *BI a má to CE. Výroba samozřejmě
nějaká Čína. Tak asi ty co šly na test doplnili nějakými odrušovacími prvky
a pak katovali kosty a už je tam teď nedávají. Kdo ví.
  Chtěl jsem původně instalovat 2, ale nakonec jsem skončil u toho jednoho
a druhé se mi tu pořád válí ve škatuli.

Zdraví Pavel