Zářivková tlumivka nezvládla Fast Abort :-).

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Listopad 4 20:21:04 CET 2017

Zdravím,
  ano, to je pravda. Ale o prázdninách jsem chtěl vyměnit obdobné mrtvé
svítidlo na chalupě a dal tam zhruba stejně velké LED. A to jsem si dal!
Svítí krásně. Silněji než ta zářivka a méně topí. Ale... tak neuvěřitelně
ruší, a to až na 2m bandu, že prostě nemohu vůbec nic poslouchat. Běžně mi
tu scanuje rádio jak amatéry, tak některé zde přítomné služby nebo i
lodní frekvence (například ranní přehled stavu vody z plavebních komor
vždy v 7 hodin je docela zajímavý) a s tím světlem to prostě NEJDE. Pokud
se to rádio vůbec odsquelšuje, tak pak stejně skoro jen šumí.
  Je to profi výrobek, standardně zapojený, od antény přes 2 solidní cihlové
zdi asi 15 m vzdálený... A tohle dělá. A protože v Praze mám rušení i tak
dost, tak ještě více si to kazit tímhle opravdu nechci.
  Zářivka (poctivá 2x40W ještě té nejstarší konstrukce) mi ruší taky, ale
jen na AM/SV - působí v přijímaném signálu pulsní rušení o frekvenci
100 Hz. Ale už na nižších bandech KV to mizí a takto vysoko to rozhodně
nedosáhne.
  Zdraví Pavel