cim cistit fujtajbl od vytekle AAA v elektronice ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Listopad 3 11:52:46 CET 2017

Dobry den,

Elektor 11/2017, strana 74:
https://www.elektormagazine.de/magazine/elektor-201711/40823

namocit na jeden den do koncentrovaneho roztoku na umyvanie riadu,
oplachnut, vytriet do sucha.

Richard Kaliciak