cim cistit fujtajbl od vytekle AAA v elektronice ?

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pátek Listopad 3 10:39:49 CET 2017

Zdravim predevsim Tomika,
Tak to by me taky zajimalo. Vzdycky mi kontakty baterky nakonec zrezly (a nekdy i zkorodovaly:) i po vycisteni a nastrikani sprejem na kontakty

Libor

-----Original Message-----
From: "Kubat Tomas" <tomas.kubat na comap.cz>
Sent: ‎11/‎3/‎2017 9:14
To: "hw-list na list.hw.cz" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: cim cistit fujtajbl od vytekle AAA v elektronice ?

dobry den.
stalo se, ze mi v baterce(hlinikovy) vytekla baterka AAA. zasazenej je box na baterky a pouzdro, do elektroniky se snad nic nedostalo.
opucoval jsem to mechanicky + IPou, je to dostatecne ?
Neco tam urcite zustalo, tak jestli to neni dobre necim pojistit, aby ta chemie uz nic nedelala, nezrala tem material.
Mimo  izopranolu mam jen sprej "CONTACT CLEANER 390" https://www.gme.cz/sprej-cistici-pripravek-contact-cleaner-390-200ml.
Tak jestli to jeste nenastrikat tim ?
dik za info.
tomik.