baterie HE3DA

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Listopad 2 20:32:18 CET 2017

Dne 2.11.2017 v 9:55 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> - schwarzenbergovo "dědictví" o kterém ani nevíte (obrovské stavební
> projekty izraelských firem v období stavební krize na "byznys baráky"
> zející prázdnotou, připravené na případný exodus z Izraele, nedovolily
> klesnout cenám stavebnin a zednických prací jako v okolních zemích)
Dobrý den
Omlouvám se za OT
P. Lukeshi, můžete mi prosím uvést konkrétní příklady  takového
Schwarzenbergova dědictví, pokud možno i s adresou, nebo zase jenom tak
plácáte páte přes deváté ?

Nesložíme se p. Lukeshovi na terapii? Bude ho jako bastlíře elektronika
škoda až ho ta paranoia dostane do blázince. Snad už není pozdě.

S.P.