Dotaz na pruchod kabelu zdi a jeho ukotveni

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 2 10:31:51 CET 2017

Taky mám ty velké vrtule, ale je tak chycené světlo, takže to není namáhané. U mamuta bych se trochu bál, že při vytahování vidlice odtrhne omítku, u těch vrtulí to ale může být podobné. Možná by pomohla nějaká chemická kotva, aby ty vrtule líp držely, případně kombinace vrtulí a mamuta.