Oprava HDD.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 2 10:23:18 CET 2017

Koukám, že pán se jenom přestěhoval do Boskovic, jinak taky můžu doporučit. Navíc jednodušší záchrany stály míň než zmíněných 10 tisíc. Ale už jsem se setkal s tím, že záchrana stála dvojnásobek kvůli komplikacím.
Tu zkušenost s datahelp jsem zaregistroval taky, možná už to nedělají, každopádně pro mě je to nedůvěryhodná firma a vždy jsem doporučoval lety ověřený LAMA expert.