NZ2 - RE: baterie HE3DA

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Listopad 1 22:40:22 CET 2017

Kdyz jsem tam byl na den otevrenych dveri tak tam v jednom sale nebylo zhola
nic a do druheho nas pustit nechteli, ale ze uz tam toho je spousta
prestehovano.

Nejake dalsi info jsou na tech odkazech co jsem posilal:

http://www.fi.muni.cz/~kas/datacentrum/
+ ten blog (obcas jsou tam prolinky do /auth/ tak to staci z toho odkazu
umazat, kdo nemate login do is.muni.cz - coz je taky pomerne velky
bubmrlicek co tam snad bezi)

Pred tim nez postavili todle, tak byli servery vsemozne po budove. Sem se to
melo sjednotit. Ale nad nekteryma podivnostma mi rozum stal i tehdy.
Napriklad, ze do racku vede jen jedno napajeni, ktere se vybira nejakym STS
bazmekem. Ze pry vetsina serveru ma stejne jen jeden zdroj. Pak jsem tusim
nekde zaznamenal, ze si to rozmysleli a ze tam snad jsou uz dve napajeci vetve.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz