baterie HE3DA

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Listopad 1 21:18:27 CET 2017


Ten počet je správně. Ale celé se to musí zkonstruovat tak, jako to mají 
družice. Jen se to nebude používat k řízení polohy, ale bude to řídit UI s 
cílem, aby se gyrobus při jízdě choval jako autobus:-)

Takže praktická realizace spíš s jednou dvojicí uchycenou tak, aby se 
autobus okolo mohl naklánět dle libosti. Čímž se ovšem z kulaté placky pod 
podlahou stává koule, přes kterou část cestujících nebude schopna přelézt:-)

PH

-----Původní zpráva----- 
From: Jaroslav Lukesh
Pak se ale lehce může stát, že autobus pojede z kopce na zadních a do kopce
na předních kolech.

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
> Potreba by jich bylo sest - museji byt protibezne. Ovsem to, ze budou ve 
> vsech trech osach podle mne situaci naopak zhorsi - znamena to jen to, ze 
> v prislusne ose jen nevznikne klopivy moment (teda u letadel se tomu tak 
> rika, jak u autobudsu?), ovsem ten gyroefekt to neodstrani. Takze si 
> zafixujeme pohyb ve vsech trech osach, bez nezadoucich naklonu a posunu ci 
> klopeni, coz je OK. Jen to rizeni kapku ztvrdne...
>
> ----- Original Message ----- 
> From: "Daniel Valuch" <balu na k-net.fr>
>> asi by to vyriesili tri protibezne zotrvacniky, kazdy v jednej rovine :-) 
>> Dopravny prostriedok zataca, ale aj sa naklana a chodi hore a dole 
>> kopcom. Do kabiny autobusu by sa tri s priemerom 1.6 metru urcite vosli. 



Další informace o konferenci Hw-list