OT: lednice liebheer / blika svetlo ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Listopad 1 07:06:24 CET 2017

dobry den.
protoze je tady dost chladaru, tak si dovolim polozit  dotaz, nez budu volat opravare.
mame doma cca 10-13let kombinovanou lednici liebherr/no frost CN30330 a uz pred - 3 lety se asi zacal projevovat ubytek chladiva.
lednice vice chladi a teplota neodpovida termostatu(term. 8°C realna teplota ted uz 2°C.
jednou za cas se v dolni casti udelal kus ledu. mrazak -32°C OK.
a ted zacalo blikat i obcas svetlo ja u prejezdu , tedy asi nejaky servisni problem.
spotrebu jsem meril a ta nebyla problem, tak jsem to moc neresil.
pri navsteve opravare v kamenne prodejne, starsiho pana, predpokladam  odbornika me s usmevem vysvetlil, ze nic opravovat nebude, at si koupim novou.
ze je to drahy, stejne to chladivo utece, nemuze dat zaruku a ani pokus na moje riziko neudela.
napln je R600a/51g, kompresor 138W.
mel jsem pocit, ze kdyz to chladivo utika postupne 2-3 roky, ze se vyplati ho tam zase dopustit.
podobna lednice je dnes za 16kkc a nevim proc tuhle neopravit ?
mam premlouvat dalsi opravare, nebo je to zbytecne ?
dik za info.
tomik.