[MECH] Obrabeci postupy?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Květen 31 12:09:39 CEST 2017

Ono těch fíglů je hodně a dost jich zmizelo v propadlišti dějin, protože to
uměli jen staří nástrojáři a ti už vymřeli. Zdojem by mohlo být youtube,
jsou tam staré předválečné školící filmy pro dělníky U.S. fabrik.
Jednu dobu byly na YT i československé dokumenty pro učně k soustružení a
frézování, ale už to smazali.
Uvažte, že oni uměli na starých strojích s vůlemi vyrábět přesné věci, toto
dnes převzaly cnc centra u kterých obsluha vůle neřeší. Takže jaksik ty
zkušenosti skončily 2m pod zemí.
Karel M.