OT: Editor truetype fontu

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Květen 26 16:17:04 CEST 2017

Moc díky, vyzkoušel jsem čtyři různé, ale tenhle jsem zrovna nějak přeskočil (přestože mi ho google nabízel). Podařilo se mi už jeden znak nějak vytvořit a dokonce font vyexportovat.

Ještě jednou díky

Martin L.

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: iko <iko.ikoon na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26/05/2017 15:43
Předmět: Re: OT: Editor truetype fontu

fontforge?
https://fontforge.github.io/

Dňa 26. mája 2017 15:23:59 SELČ používateľ Martin Locker <locker na vosrk.cz> napísal:
Zdravím,

při pátku si dovolím otázku trošku mimo elektroniku.
Upravuji starší aplikaci (pro Win), kde jsou vykreslované symboly řešené pomocí speciálního fontu. Potřeboval bych několik nových znaků přidat.
Takže jsem hledal nějaký (pokud možno free) editor - jedná se (doufám) o jednorázovou akci.

Bohužel jsem moc neuspěl. Dobře vypadal FontCreator (30 denní trial), bohužel po vytvoření 2 znaků jsem zkusil font vyexportovat a projevilo se, že sice si mohu v trial vše vyzkoušet, ale použít ne (cena za to, že potřebuju cca 15 znaků je moc). BirdFont nepoužitelný, ...

Nemáte někdo tip, abych nemusel instalovat a odinstalovávat další programky? Skousnu i horší ovládání (jde jen o těch pár znaků), ideální pokud to bude umět vložit jako podklad bitmapu, aby se bylo čeho trošku chytit při kreslení těch znaků.

Díky

Martin L.

Hw-list na list.hw.cz

iko

Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.