OT Vyveva

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 25 14:20:00 CEST 2017

No bezet porad ji nechci respektive nemuzu. Na nejake to nasycovani je to
jedno, ale chci to mit jako univerzalni zarizeni - treba na laminovani -
tam je treba nastavit jen rozumnej tlak, aby mi ten podtlak nerozmackal to
co je uvnitr. Tam je nutnost nastavit nejakej rozumnej podtlak (relativne i
malej), ale je nutne jej drzet treba 24h.

RV