OT Re: Powerbanka 900Wh

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 25 09:25:41 CEST 2017

Dne 24. května 2017 16:46 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal(a):

> Děkuji za odpověď.
> To s tím řízením je problém, nečekal jsem, že to má až tak zásadní
> dopady na praktický život. Zvlášť když přece jen spíte, i když přerušovaně.
>
> v tom spanku je strasny rozdil - nedostanete se totiz do hlubokeho spanku,
kde se teprve startuji ty regeneracni procesy organismu - me se treba nikdy
nezdaly sny (vyjimecne). Ted ty posledni dva roky kazdy den a celou noc -
navic jsem si uz myslel, ze jsem starej prostatik - chodil jsem tak 2x za
noc. Ne bylo to kvuli tomu, ze to telo normalne pracovalo a tudiz
produkovalo odpady. Ted co spim s tim pristrojem tak spim v kuse - bez snu,
bez potreby courat na wc.

> S tím zlepšováním nebo prohlubující se závislotí jsem to myslel tak, jestli
> když teď tělo dostává přísun kyslíku pravidelně, tak jestli se třeba mozek
> nějak "nenaučil" to dělat i sám.

nemam potrebu to zkouset - ty dva roky budu dospavat (tu unavu) az pul roku
nez se upravi spankovy rezim

to neni zadna psychicka zalezitost - je to cista mechanika - pri hlubokem
spanku zmizi svalovej tonus u svalu a tedy i svalu, ktere obklopuji mekke
patro, krk, hrtan a okoli prudusnice. pak zalezi jak mate dychaci cesty
postavene....

> Takže u toho dýcháku - myslel jsem, jestli to při jeho případném vysazení
> teď (poté, co jste si na jeho asistenci zvykl) není spánek bez něho horší,
> než byl před začátkem jeho používání.

spanek bez toho by se spis mel zlepsovat