Powerbanka 900Wh

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 24 16:46:19 CEST 2017

Děkuji za odpověď.
To s tím řízením je problém, nečekal jsem, že to má až tak zásadní
dopady na praktický život. Zvlášť když přece jen spíte, i když přerušovaně.

S tím zlepšováním nebo prohlubující se závislotí jsem to myslel tak, jestli
když teď tělo dostává přísun kyslíku pravidelně, tak jestli se třeba mozek
nějak "nenaučil" to dělat i sám.
Nebo naopak jestli se to nezhoršilo. Podobně jako třeba s brýlemi - když
špatně vidíte a nenosíte brýle, tak je to sice nekomfortní, ale neučíte se
s tím nějak fungovat. Když pak začnete nosit brýle, tak po nějaké době
už nejste schopen bez nich existovat. Očaři sice tvrdí, že nošením
brýlí a tedy kompenzováním vady se oči nezhoršují. Možná mají i pravdu,
ale kdo to v životě prožil (já ano), tak ví, že to tak úplně není. Možná
se ty
oči skutečně víc nekazí, ale mozek asi zleniví a tak ta nedostatečná
informace od očních nervů, se kterou byl dříve schopen nějak fungovat,
už mu teď nestačí.

Takže u toho dýcháku - myslel jsem, jestli to při jeho případném vysazení
teď (poté, co jste si na jeho asistenci zvykl) není spánek bez něho horší,
než byl před začátkem jeho používání.

PL