Vobec nie OT: zo skusky na FEI

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Květen 24 14:30:29 CEST 2017

Z jakého předmětu byla ta zkouška ? Ten Stefanův-Bolzmannův zákon dal z
hlavy nebo měl povoleno hledat na webu ? Ale přidám ještě jeden, který
vyprávěl prof. Kulhánek (fyzik).
Při státnici na FEL se prý zeptal studenta na Schrödingerovu rovnici.
Prý ani nechtěl nějaký matematický zápis, jen chtěl vědět, jestli
student tuší, že něco takového existuje a k čemu by se to dalo použít.
Odpověď byla ve smyslu "... to nějak souvisí s kočkou, proč mě zkoušíte
z biologie."

Mrazík