Powerbanka 900Wh

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Květen 24 07:24:33 CEST 2017

Takze vyreseno...

Za 5 1/4 hodiny co jsem dnes spal to sezralo 63Wh s vypnutym zvlhcovacem
a vyhrivanim. Bohuzel jsem nestihnul zaznamenat vsechno, nebot jsem
usnul driv (coz tak ma byt) nez to najelo na potrebny tlak. Pri
minimalnim tlaku (zacatek rampy) to bralo cca 5-7W. Trosku darda je ten
vyhrivac a zvlhcovac - ten bere cca 20W.
Kolik to bere pri pracovnim tlaku jsem se nestihnul po probuzeni
kouknout. Maximalni prikon byl 27W, ale to bylo myslim jeste kdyz byl
zapnutej ten zvlhcovac a vyhrivani.

Takze pro kolegu Koutskeho - resitelne UPSkovyma gelovkama je to bez
problemu. Dokonce neni problem ani to poridit z modelarskych lipolek.

RV