OT "Vylepšený" Thunderbird

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Květen 24 05:16:33 CEST 2017

Zdravím,
  tady teď nějak nerozumím jedné věci: Co jsme to tu za konferenci ?
Nejsou zde taky sem tam nějací, co občas ať už sami sobě pro radost,
nebo profesionálně, něco zkompilují ? A není on Thunderbird náhodou
Open Source :-) ? No tak by snad neměl být problém ty sources
stahnout, patchnout a zkompilovat si novou, upravenou verzi, nejlépe
takovou, kde ta featura zůstane, ale bude vypnutelná přes nějaký
config, a tu pak zkusit dostat do oficiálního repository ? Vývojáři
by ji snad (bude-li dobře napsaná) mohli akceptovat a pak bude zase
vše při starém, a vy budete mít dobrý pocit, že jste jednou zase
pomohli celému světu :-). No a pokud by ji z nějakého důvodu přijmout
nechtěli, tak budete žít s vlastní repository, občas si do ní pullnete
oficiální změny, a vydávat si nové verze dál... A pro blaho členů
konfery je můžete někde i publikovat...
  O tom právě ta svoboda Open Source je, "nic není nemožné" :-).
  Zdraví Pavel