Powerbanka 900Wh

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 23 11:40:57 CEST 2017

Zdravim,

jak jsem zminoval uz pred casem jsem nucen spat pomoci el. bazmeku, ktery
mi upravuje dychani.

Ted to nebylo nijak akutni, ale budu drive nebo pozdeji resit situaci, kdy
bych chtel spat nekde kde neni jednoduche reseni privodu 230V.

Zarizeni je napajeno z 90W adapteru 24V/3.75A. Zatim jsem nemeril realanou
spotrebu energie za noc, ale je nutne pocitat, ze to cca 70W bude zrat - je
to ovlivneno pomerne hodne faktory - jednak tim jakej je unik vzduchu
maskou (obcas muze hur tesnit a kvuli zajisteni tlaku musi kompresor pridat
vykon) a druhak nastavenim klimatizace (ma to nastavitelnou teplotu a
vlhkost - umi to jak ohrivat tak chladit). Klimatizacni modul se da ale
vyjmout a provozovat to bez neho.

Pokud budu pocitat s nejakou rezervou vychazi mi to na cca 900Wh na cca 10h
(realne spim 6-7 podle statistik co z toho lezou - vzdycky mi stacilo malo).

At ale pocitam jak pocitam tak mi to vychazi na strasnou baterku....

Lipolky - 12ks baterie 3S1P 5800mAh - poskladane 2S6P - vaha cca 6kg cena
cca 11.000Kc!!!
Pb gelovky - 2x 12V/33Ah - cena cca 5.000Kc ale vaha 22kg!!

At premyslim jak premyslim tak to nema moc reseni....jak jsou na tom
palivove clanky?

Abych zacal vymyslet nejakou miniaturni mikroelektrocentralu...a jak ji
odhlucnit.

RV