Re: testovací zařízení na potraviny

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 22 18:11:16 CEST 2017

Podle tvaru té sondy to měří obsah NOx iontů patrně nějak
konduktometricky nebo jaksi primitivně polarograficky, což je patrně
problém při kterém se dá použít výhodně uran
http://archiv.eurochem.cz/polavolt/anorg/systemat/n/navody/dusicnany_uranyl.htm
Což by částečně vysvětlovalo současné měření radiace - aby bylo vidět,
že přístroj samotný žádnou neprodukuje. Jestli to má elektrody potažené
čímsi, co obsahuje uran, potěš pámbů.
Jeden známý zemědělec mi říkal, že fakticky vzato "ekologické"
zemědělství je podvod - když je mrkev pěkná, velká (ošklivou a malou
nikdo nekoupí), tak je na ní vidět, že si toho dusíku natáhla z půdy
docela dost. A je úplně jedno, zda to bylo z hnoje nebo z chemie. Mrkev
prostě ten dusík k růstu potřebuje.

Mrazík