Re: testovací zařízení na potraviny

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 22 16:55:07 CEST 2017

Mne sa tam nepozdava ta cast s meranim radiacie - ak pominieme ze v
pripade diet je to IMHO nezmysel (prave naopak, ludia vystaveni velkym
davkam radiacie dokazu v priebehu par mesiacov ci dokonca tyzdnov
schudnut desiatky kg) - tak to samotne meranie bude mat charakter -
povedzme - indikacny. Meranie aktivity beznych potravin je netrivialny
proces, lebo ide o aktivity len kusok nad beznym pozadim, treba
poriadne detektory, adekvatne predpripravene vzorky a dlhe casy
merania. Rucny pristroj ktorym sa zamava nad potravinou neukaze nic
relevantne.

Celkovo vzate, je to pristroj dobry pre predajcu. Ak chce Vasa drahsia
polovicka schudnut, ma navod u vas, "zazracne masiny" v tomto nic
nepomozu.