Re: testovací zařízení na potraviny

Pondělí Květen 22 14:38:54 CEST 2017

Jakou souvislost mají dusičnany v zelenině s hubnutím? Pro měření
dusičnanů ve vodě jsem vyvíjel zařízení ještě jako student. Měřilo se to
přes průhlednost v UV oblasti. Hygienici říkali, že dusičnany vadí
nejvíc kojencům, pro dospělé to není tak kritické. V té zelenině to
závisí taky na tom, kolik jí za den sníte.  Viděl bych to tak, že Číňan
vytvořil krabičku a Češi to teď budou kupovat :-)
Anděl