Re: FW: OT : Vrtačka Bosch PBD -40 - odpověd do konference

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 21 18:07:29 CEST 2017

Za to asi můžu já, resp. můj Thunderbird.
Odpověděl jsem na Váš příspěvek běžným klikátkem "Odpovědět", a můj
pošťák to poslal přímo Vám, nikoli zpět do konference. A Vy jste pak
odpověděl jen mně.
Nově musím klikat na "Odpovědět do konference", aby to šlo zpět do
konfery. Je to nějaká k nasrání novinka, toto chování je tu od včerejšího
update Thunderbirda.
(nasraný smajlík)

PL