formika

Neděle Květen 21 15:30:09 CEST 2017

Formiku používám, ještě starou dosovskou :-) Sice vím že ta současná umí
dost věcí navíc, ale vždycky jsem si vystačil s tou starou. Co mi u
Formiky vadí, je omezený počet typů padů. Ale vím že se o tom před
spoustou let někde s autory diskutovalo a nejspíš už to nějak řešili.
Omezení na 128 (nebo 256?) bylo kdysi dáno v DOSu a teď se snaží dodržet
kompatibilitu se starýma verzema. Ale třeba je to už opravdu jinak.

Kdysi dávno jsem měl možnost porovnat Formiku s LSD2000 a byla tam
rozdílná filosofie přístupu ke spojům. U Formiky kliknu na spoj a hned
ho můžu editovat. V LSD2000 bylo potřeba nejdřív zvolit spoj a pak jsem
mohl dělat jen s tím jedním spojem. Nevím jak je na tom Eagle, jestli
tohle nemá taky.

Anděl