RE: [OT] Laserová gravírka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 18 16:27:57 CEST 2017

To asi nebude do panelaku ci?
Slo by s tym rezat na balkone alebo
je dymu prilis vela? Jednalo by sa o dyhu tak do 4mm

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan Horák
Sent: Thursday, May 18, 2017 3:07 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Laserová gravírka

Dobrý den,

posílám tedy text (není to můj inzerát) a obrázky:

Co2 Laser 40w
15 000 Kč
Žďár nad Sázavou

Prodám nový nevyužitý CO2 Laser 40W

Jedná se o malý jednoduchý CO2 laser a laserovou gravírku (gravírovací
laser) určenou pro přesné řezání a gravírování překližek, plastů a dalších nekovových materiálů.

POPIS Gravírovací a řezací CO2 laser výkon 40W, pracovní plocha 300x200
- jednoduché ovládání, spolehlivý, vysoká životnost laserové trubice

POUŽITÍ : - gravírování, řezání - reklama, umělecká řemesla, automatizované vyšívání, modelování, papírenství , výroba razítek, …
- řezání plexiskla a dřevotřísky do tloušťky 6-8 mm , pryže do tloušťky
5 mm, sklo 1 mm - mikro-porézní guma do tloušťky 6 mm Realita samozřejmě jinde – při projetí více cykly můžete řezat i větší tloušťky!!

MATERIÁLY : plast, dřevo, organické sklo, křišťál, oděvy, papír, kůže, guma, eloxovaný hliník, keramika, mramor a jiné nekovové materiály

TECHNICKÉ PARAMETRY : Typ laseru - CO2 Výkon laseru - 40W Pracovní plocha - 300 x 200 mm Typ pohonu - krokový motor, řemenové převody Rozlišení kroku krokového motoru (přesnost kroku) - 0,003 mm Řezná rychlost nastavitelná - 0 - 500 mm/s max. Rozměry stroje - 800x500x250 mm Hmotnost - cca 40kg Napájení - 220V / 50Hz Provozní teplota - 0° - 45° C Pracovní vlhkost - 8 - 95%

Součástí Laseru je vodní čerpadlo, vzduchotechnika, propojovací kabely, ovládací SW pro váš PC - připojení laseru přes USB , ... (viz foto) Pro více informací či videí se nebojte napsat.

Obrázky zde - http://temp.nosoftware.cz/laser/

Milan