OT: diskusne fora, bolo: C xc8 rozkald double na byty

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 18 10:52:42 CEST 2017

Nieco take, vo variante "ziarovkoveho vtipu"
http://www.shlomifish.org/humour/by-others/how-many-newsgroup-readers-does-it-take-to-change-a-lightbulb.html
resp.
https://groups.google.com/forum/#!topic/net.jokes/vAoSrDpsUBc
Neviem ci je to to co myslite, ale tiez to sedi.

Dňa 16. mája 2017, 20:21, Milan B. <milan na bastl.sk> napísal/a: