Kicad , parovaní soucastka-pouzdro

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Květen 17 21:44:42 CEST 2017

Zdravím,

opět jsem narazil na jednu věc v Kicadu - nakreslil jsem schema,
přiřadil pouzdra a v editoru spojů není součástka připojená.

KOnkétně se jedná o schematickou značku MOS_N ze standardní knihovny,
které jsem přiřadil pouzdro  z knihovny TO_SOT_Packages_THT, konrkétně
TO-220_Neutral123_Vertical.

Předpokládám, že celý problém je v tom, že ve schematické značce jsou
piny označené jako GDS a v pouzdru 123. Ovšem jak z toho ven?

Předělávat značku a ani pouzdro ve std. knihovně se mi nechce - resp.
přijde mi to jako kravina.

Konkrétně se jedná o IRF740 - prakticky velmi běžný mosfet  z každé
drogerie. Hledat spešl knihovnu pro něj?

Díky

Petr