C xc8 rozkald double na byty

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 16 19:44:11 CEST 2017

Skusit nieco mozem, ale neviem presne co mam skusit, daj mi prosim
blizsi popis, stracam sa v tom.
Tento thread sa zvrhol na kaleidoskop dobrych rad a napadov, tu su
prednasky z insitnej kynologie, tam sa zas pise ze nejaky iny
kompilator na nejaky iny MCU za nejakej inej situacie robi za nejakych
inych podmienok nejaku inu vec.

Dňa 16. mája 2017, 19:21, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: