C xc8 rozkald double na byty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 16 17:23:12 CEST 2017

>Můµu se zeptat v čem jsou C-čkové bitové proměnné ne-plnohodnotné ?

No predovsetkym neexistuju.

>Např. https://code.google.com/archive/p/esl/ umoµňuje obecné n-tice bitů
>indexovat, nicméně se mi nezdá, µe by ESL právě kvůli tomu někdo
>pouµíval.

On ten dovod nepouzivania skor bude v
> ESL is a new programming language

> Ono to jde i v tom C vět±inou nějak obejít,

Jasne. Rovnako ako ta poziadavka na generovanie inicializatora.

>kdyµ daná architektura bitový procesor nemá, tak nezbývá neµ jej
>emulovat nebo nepouµívat. Ta druhá varianta mi přijde tak nějak rozumněj±í.

Neviem co si predstavujete pod pojmom bitovy procesor. Napr. ARMv7 ma
pomerne silne bitove operacie (nemyslim tym bitbanding v Cortex-M3/M4).

A, pochopitelne, najlepsi mcu vsetkych cias ich ma tiez :-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list