C xc8 rozkald double na byty

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 16 14:57:36 CEST 2017

Můžu se zeptat v čem jsou C-čkové bitové proměnné ne-plnohodnotné ?
Např. https://code.google.com/archive/p/esl/ umožňuje obecné n-tice bitů
indexovat, nicméně se mi nezdá, že by ESL právě kvůli tomu někdo
používal. Ono to jde i v tom C většinou nějak obejít, v C++ o něco
elegantněji, ale efektivita takových konstrukcí není nijak skvělá,
protože když daná architektura bitový procesor nemá, tak nezbývá než jej
emulovat nebo nepoužívat. Ta druhá varianta mi přijde tak nějak rozumnější.

Mrazík