C xc8 rozkald double na byty

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Úterý Květen 16 12:35:50 CEST 2017

Chtel jsem tim rict pouze to, ze prekladac by mel umoznit pouzivat
C-ckove definice pro urceni vsech struktur ve vsech pametech. To mi
dovoli ulozit do EEPROM data ve formatu, kteremu prekladac rozumi, a
nemusim resit jejich rozebrani na jednotlive byty.
Nerad bych se nekoho dotknul, s procesory PIC jsem toho udelal moc, ale
vubec mi nechybi, kdyz uz je ted nepouzivam... takze pro me osobne to
(pro upresneni: 8 a 16-bitove typy) uz nejsou "normalni" mikrokontrolery ;-)

Hynek