Buzeni mosfetu z 3,3V logiky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 16 12:03:55 CEST 2017

Moznosti je vela.
V jednom zapojeni som mal volny operak napajany z 12V, tak som ho
zapojil ako komparator na 2V a jeho vystupom som budil G MOSFET-u.
Pomerne pomaly spinac, ale na spinanie "raz za uhorsky rok" staci.
Pocul som aj o aplikacii casovaca 555 - da sa napajat z 12V a vystup 3
ma pomerne tvrdy push-pull vystup, da sa pouzit na budenie MOSFETov.
Daju sa poskladat aj budice z tranzistorov (
https://i.stack.imgur.com/iLYpg.png ) ale zvykol som si pouzivat
TC1410. Stoji to pod euro, vstup to ma vyhovujuci k CMOS logike od 2,5
do 5V a je to univerzalne pouzitelne pre pomale aj rychle budenie
tranzistorov.