C xc8 rozkald double na byty

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 16 11:29:26 CEST 2017

To iste sa da urobit aj v "nenormalnych" mikrokontroleroch
https://snag.gy/RsE0pm.jpg
Samozrejme, je to tak isto dobre prenositelne ako tamto pre "normalne"
mikrokontrolery.

Inak ten argument s prenositelnostou mi pripomina znamu vetu "...a
pomyslel nekdo na deti?" - https://www.youtube.com/watch?v=zDFo2Iok06Y
Pan Draxal chcel pomoct s kodom pre XC8 kompilator pre nejake PIC. Pre
teraz neriesil nejako vagne definovanu prenositelnost, mozno preto, ze
na nu nemysli; mozno pre dovody ktore uz popisoval wek. Prenositelnost
je vhodne riesit tam, kde sa da riesit.