identifikace chipu a funkce obvodu

Úterý Květen 16 08:11:15 CEST 2017

Zajima mne zejmena obvod L50 nebo L5O, WR1 bude tusim ESD ochrana ale
kdo vi.

Piny 6,7 (vlevo) jsou data do USB konektoru (host), 1,2 vedou jako sym.
vedeni do USB HUBu a 3,4 jako sym. vedeni do CPLD ALTERA MAX II
EPM570F256 Tento obvod je tam 2x pro 2 porty, myslel jsem nejaky
multiplex ale stejne mi to nedava smysl.

CPLD by melo nejak ovlivnovat komunikaci pres USB, ale IMHO samo neni
zpusobile v rezimu HS fungovat, nebo ano? Komunikace je odsledovana a
skutecne probiha cela v rezimu HS 480Mb/s

Tusi nekdo, co ten obvod L5x muze byt? Dle tabulek to byvaji napetove
stabilizatory, coz tady neodpovida zapojenim ani pouzdrem.