[OT][Vikend] Tankovani nadrze kapanim

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 15 06:37:11 CEST 2017

No me vypinala pistole - musel jsem ji drzet rucne napul zmacknutou na
minulem Fordu. V servisu se na to koukli a rekli, ze je tam nejake sitko
a ze se ucpe bordelem z nafty. Vycistili to a cca rok to fungovalo nez
se to zase pricpalo.

Jinak jen odbocka - ted mam ve Fordu tu bezvickovou zhovadilost - takze
kryt nadrze (myslim to kryci zaroven s kastli) se uz nezamyka a je pod
tim rovnou hrdlo nadrze bez jakehokoli vicka - jen je tam nejakej
udelator, kterej se odjisti jen vsunutim spravneho rozmeru. Navic je tam
jeste jedna klapka asi o 10cm niz. Takze treba nalejt VIF, kterej leta
pouzivam je bez sance. Musel jsem si koupit specialni trychtyr (chybel
mi ve vybave) jednak abych mohl v pripade nouze nalejt naftu z kanystru
a take aby tak ten VIF vubec dostal. Jen cekam, ze nejakej kreten mi
pres ten trychtyr naleje do nadrze nejake svinstvo.

RV