Rychlost RaspberriPI 1B - tedy pomalost

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Květen 14 20:09:25 CEST 2017

On Tue, 2 May 2017, Petr Simek wrote:

> Tak jsem zkusil Midori - je to super , asi 10x rychlejsi proti FF/Chrome
> na tom samem RPi 1B. Staticke stranky i google jedou rychle, ty zpravodajske
> weby kupodivu taky jakz takz. Neni to tedy zadna slava, ale je to nouzove
> pouzitelne narozdil od Chrome ci Firefoxu ...

Jeste k tematu - zajimave je ze KODI na RPi 1B prehrava SD videa bez
problemu, takze pro KODI je to jakz takz pouzitelne - ale napr. listovani
v seznamech poradu sosac-e je docela pomale..

Zkusil jsem i RPi3 a to je jine kafe - Chrome (Chromium) v Raspbianu
na tom bezi vcelku svizne vcetne zpravodajskych webu. Nevim jestli
to delaji ty 4 jadra nebo 4x tolik pameti , mozna oboji.. KODI na
tom taky slape docela svizne..